مواردی که در این صفحه بررسی خواهیم کرد:

  1. حواله یوآن صادراتی چیست؟

  2. نمونه فیش های واریز یوآن شرکتی

  3. مزایای استفاده از حواله یوآن صادراتی

  4. سوالات متداول در مورد حواله یوآن 

 

حواله یوان صادراتی و شرکتی

 

در ویدیو قبلی ما عواملی که باعث مسدودی حساب ها میشد را برایتان توضیح دادیم اما ویدیوی امروز ما در مورد حواله یوان صادراتی و شرکتی به چین است که سیف ترین و بدون ریسک ترین راه برای انتقال حواله است

 

اصلا به چه یوانی یوان صادراتی میگویند؟

 

یوان صادراتی به یوانی گفته میشود که در ازای صادرات کالا یا خدمات به چین برای شرکت یا شخص صادر کننده به دست می آید که شرکت چینی برای پرداخت این یوان نیاز فی پیا دارد که فی پیا همان فاکتور رسمی میباشد که به واسطه این فاکتور مالیات برای دولت چین پرداخت میشود.

این یوان همان یوانی است که معمولا تجار ایرانی برای انتقال های خودشان استفاده میکنند که تحت هیچ شرایطی مسدودی یا فریز ندارد و مشکلی برای حساب مقصد پیش نمی آید

به همین دلیل است که نرخ یوان های صادراتی معمولا در بازار 40یا50تومان از نرخ اصلی بازار بیشتر است که توصیه ما هم برای شما عزیزان که با چین همکاری میکنید این است که از منبع یوان خود اطمینان حاصل کنید که هیچوقت اعتبار و سرمایه مالی خودتان را در چین به خطر نیندازید و یا از حساب های شرکتی برای انتقال یوان های خودتان استفاده کنید که حساب شرکتی به حسابی گفته میشه که مبدا و مقصد انتقال دهنده یوان هردو هلدینگ تجاری باشد.

 

فیش واریز یوآن شرکتی 

فیش حواله یوآن شرکتی

10,000.00¥

 

فیش حواله یوآن شرکتی

47,200.00¥

 

سوالات متداول در زمینه حواله یوان

به بخش سوالات متداول خوش آمدید! ما در اینجا سعی داریم سوالاتی را که ممکن است در مورد حواله یوان برای شما پیش بیاید را مطرح کرده و به آن ها پاسخ اصولی دهیم تا راحت تصمیم خود را گرفته و اعتمادتان نیز جلب شود.

چگونه میتوانم حواله یوآن انجام دهم ؟
آیا حواله یوان را می‌توانم از طریق بانک در ایران انجام دهم؟ بله این امکان شدنی است، اما به دلیل تحریم های شکل گرفته ممکن است بسیار زمان بر و پر دردسر باشد و از آن گذشته هزینه هنگفتی را نیز برای شما به دنبال خواهد داشت. شما می توانید از طریق مجموعه ققنوس که سال هاست در زمینه ارز و امور مالی چین فعالیت میکند حواله خود را به بهترین نحو انجام دهید.
بله همین الان که در این صفحه قرار دارید می توانید با همکاران ما تماس برقرار کنید و از آن ها کسب اطلاعات نمایید

برای انجام این کار قبل از هر چیز شما باید یک کارت شناسایی ارائه دهید و بعد اطلاعات حسابی را که قصد دارید yuan را به آن انتقال دهید را ارائه دهید و تمام به همین راحتی!

این موضوع را نمی توان به عنوان یک مبلغ ثابت تعیین کرد زیرا که سیاست کاری هر بانک با دیگری متفاوت است. از آن گذشته مشخصه های دیگری نیز در این امر سهیم هستند که به عنوان مثال می توان به قیمت ارز نیز اشاره نمود

برای حواله یوان، هزینه‌های مختلفی وجود دارد که می توان به هزینه تراکنش، هزینه تبدیل ارز و هزینه بانک مقصد اشاره نمود.

در کل، زمان لازم برای واریز حواله یوان به حساب مقصد متغیر است و بسته به شرایط و سیاست‌های بانک مبدأ و موسسه مقصد ممکن است متفاوت باشد. برای اطلاعات دقیق‌تر، بهتر است با کارشناسان ما در مجموعه ققنوس تماس برقرار کرده و اطلاعات مورد نیاز را کسب نمایید.

برای این کار به دلیل اینکه قیمت ارز دائما در حال نوسان است می توانید با کارشناسان مجموعه تماس حاصل کرده تا در این مورد راهنمایی های لازم را کسب نمایید.

در پاسخ به این سوال باید عرض کنم که بله می توانید این کار را به راحتی انجام دهید. حواله در سرتا سر جهان یک امر طبیعی برای انتقال وجه است و شما می توانید در خارج از چین با مراجعه به مراجع مالی و اعتباری این کار را به راحتی انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید