روش خرید از سایتهای چین بسیار ساده است ؛ شما میتوانید از طریق مقاله ی “خرید آنلاین از سایتهای  چین”  فروشگاه مورد نظر خود راسرچ کنید. محصول مورد نظر را انتخاب کنید و بعد لینک خرید محصول را برای ما راسال کنید تا خرید شما را نهایی کنیم. د ر مورد حمل و ارسال هم میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. 

 شماره تماس مستقیم 77852430-021

برای اطلاع از هزینه ی حمل بار از چین به دبی از فرم زیر استفاده کنید.





فرم محاسبه هزینه ارسال کالا


فرم محاسبه هزینه ارسال کالا












بعد از محاسبه ی هزینه ی حمل میتوانید از فرم استعلام کالا ، استفاده کنید. کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت.

 

 

فرم استعلام قیمت کالا

مشخصات
اسم محصول مورد نظر
Max. file size: 64 MB.
برند موردنظر
آیا قبلا این محصول را از چین خریداری کرده ای؟

آنلاین از چین بخرید

چین یکی از قدرت های اقتصادی جهان است و محصولات آن در بازارهای جهانی بسیار محبوب شده‌ اند. گذشته از آن که محصولات چینی ارزان تر از محصولات دیگر هستند، امروزه کیفیت آن‌ ها نیز به مراتب بهتر از گذشته شده است. این دو عامل باعث شده تا محصولات چینی در دنیا فروش زیادی داشته باشند. خرید از سایت های چینی نیز یکی از راه هایی است که مردم از آن برای تهیه محصولات چینی استفاده می کنند. این سایت ها امکان خرید آنلاین و ارسال کالا به سراسر دنیا را فراهم می کنند. در این مقاله می خواهیم به شما نکاتی در مورد خرید از سایت های چینی را شرح دهیم و همچنین سایت های معتبر و پرطرفدار خرید از چین را معرفی کنیم.

چگونه از سایت های چینی خرید کنیم؟

خرید آنلاین از سراسر دنیا یکی از روش های آسانی است که امروزه بسیار رایج شده است. شما می ‌توانید بدون نیاز به سفر و پرداخت هزینه های اضافی، کالای مورد نظر خود را از اینترنت سفارش دهید و درب منزل دریافت کنید. کالاهای چینی نیز از جمله محصولاتی هستند که با کیفیت خوب و قیمت مناسب، بازار زیادی در دنیا دارند و بسیاری از ایرانیان نیز علاقه مند به خرید مستقیم از چین هستند.

اگر قصد خرید از سایت های چینی را دارید، باید به چند نکته توجه کنید. اول اینکه شما نمی توانید با کارت های بانکی ایرانی پرداخت کنید و باید از کارت های ارزی مانند: مستر کارت، ویزا کارت یا گیفت کارت استفاده کنید. اگر از این کارت ها ندارید، باید از سایت هایی که خدمات خرید از چین را ارائه می دهند، کمک بگیرید. این سایت ها به شما کمک می کنند تا کالای مورد نظر خود را از سایت های چینی سفارش دهید و هزینه آن را با ریال پرداخت کنید.

دوم اینکه شما باید در مورد ارسال کالا به ایران اطمینان حاصل کنید. برخی از سایت های چینی به دلیل تحریم های ایران، کالا را به ایران ارسال نمی ‌کنند. بنابراین، شما باید از سایت ‌هایی که ارسال به ایران را تضمین می کنند، خرید کنید یا از سایت هایی که خدمات ارسال کالا از چین به ایران را دارند، استفاده کنید.

خرید از چین و تحویل در ایران

اگر می خواهید از سایت های چینی خرید کنید، می‌ توانید از لیست زیر استفاده کنید. این لیست شامل برترین فروشگاه های اینترنتی چینی است که بر اساس میزان فروش و محبوبیت در جهان رتبه بندی شده اند. شما می توانید با مراجعه به هر یک از این سایت ها، کالای مورد نظر خود را پیدا کرده و خرید کنید.

 

سایتهای آنلاین خرید از چین

سایت alibaba.com

 

چین یکی از بزرگترین و موفق ترین کشورهای دنیا در زمینه تجارت آنلاین است و شرکت علی بابا نمادی از این موفقیت است. این شرکت سه سایت مشهور به نام ‌های علی بابا، تائو بائو و تی مال را در اختیار دارد و صدها میلیون مشتری و فروشنده را در این سایت ها جذب کرده است. میزان فروش این شرکت در سه سایت در سال گذشته میلادی بیش از ۲۴۸ میلیارد دلار بوده است که از جمع فروش eBay و Amazon.com نیز بالاتر است. این شرکت ۸۰ درصد بازار آنلاین چین را در دست دارد و یکی از گران بهاترین شرکت‌ های دنیا در حوزه فناوری است.

Shop now

فروشگاه اینترنتی aliexpress.com

علی اکسپرس نیز یکی از وبسایت های گروه علی بابا است و بسیاری از تولیدکنندگان کوچک را گرد هم آورده است تا اقلام مختلف، از لباس گرفته تا لوازم الکترونیکی، لوازم جانبی، کالاهای ورزشی و خیلی چیزهای دیگر را به مشتریان خود ارائه دهد. این پلتفرم به وسیله گروه علی بابا در سال ۲۰۱۰ ایجاد شده است و توانست در همین زمان کوتاه پیشرفت خوبی را تجربه کند. به طور خلاصه، این سایت مانند آمازون کار می کند و فقط به عنوان ویترینی برای عرضه محصولات چینی است و خود هیچ محصولی برای فروش ندارد.

Shop now

سایت خرید آنلاین 1688

سایت ۱۶۸۸.com نیز یکی از سایت های زیر مجموعه علی بابا است که برای بازار داخلی چین و برای خرید عمده و تولید کالاهای چینی طراحی شده است. این سایت فقط به زبان چینی است و تجار و تولیدکنندگان چینی از آن استفاده می کنند. تامین کنندگان این سایت باید مجوزهای تجاری دولتی داشته باشند و حق عضویت سالانه ۷۰۰۰ یوانی را بپردازند. این سایت قانونی است و فروشندگان واقعی هستند، بنابراین احتمال کلاهبرداری و جعل در این سایت پایین است.

Shop now

عضویت در کانال تلگرام ما

بله من را عضو کن

سایت taobao.com

تائو بائو یکی از بزرگ ترین و پرطرفدارترین سایت های فروش آنلاین چین است که متعلق به گروه علی بابا است. این سایت در سال ۲۰۰۳ شروع به کار کرد و یک بازار آنلاین برای خرید و فروش کالاهای مختلف بین مصرف کنندگان و کسب و کارهای کوچک است. نام این سایت به زبان چینی به معنای «جستجوی گنج» است و در چین به صورت یاولیو بابا خوانده می شود.

SHOP NOW

فروشگاه  made-in-china.com

مید این چاینا یکی از بهترین سایت های فروش آنلاین چین است که خدمات جامعی برای تجارت خارجی ارائه می دهد. این سایت در سال ۲۰۰۳ توسط گروه علی بابا راه اندازی شد و یک پلتفرم برای خرید و فروش کالاهای چینی بین خریداران خارجی و تامین کنندگان چینی است. این سایت در چین به صورت یاولیو بابا خوانده می شود که به معنای «جستجوی گنج» است.

مید این چاینا دارای بیش از ۴۰ میلیون قطعه محصول از ۲۷ صنعت مختلف است. همچنین، بر اساس نیازهای مختلف خریداران، مید این چاینا روش های متنوعی را برای تهیه محصولات از چین پیشنهاد می ‌دهد.

برای کاهش ریسک های تجاری برای خریداران، مید این چاینا تمام تامین کنندگان خود را توسط شرکت های بازرسی معتبر جهانی تأیید می کند. خریداران می توانند گزارش های بازرسی تامین کنندگان را به صورت آنلاین مشاهده کنند و از اطلاعات و اعتبار آن ها مطمئن شوند.

Shop now

BLACK FRIDAY

Design lamp

$150,-

Soft sheets

$118,-

Design vase

$80,-

Design chair

$275,-

House plant

$46,-

Table set

$415,-

High chair

$170,-

Soft pillows

$55,-

سایت dhgate.com

شرکت  DHGATE در سال  2004 تأسیس شده است و یک پلتفرم تجارت الکترونیک بین‌المللیB2B است.  دفتر مرکزی این شرکت در چین قرار دارد و شعبه‌هایی در آمریکای شمالی، آمریکای لاتین، اروپا و سایر نقاط جهان دارد و ارائه دهنده خدمات کامل به کسب و کارهای کوچک و متوسط (SMEs) در صنعت تجارت الکترونیک فرامرزی است.

 این خدمات شامل بازاریابی، انبارداری و تدارکات، پرداخت و امور مالی، خدمات متنوع به مشتریان، کنترل ریسک، بازرسی گمرکی و حواله یوان چین است. این شرکت، امکان ارتباط تولیدکنندگان چینی با بازار جهانی را فراهم می کند و ارائه دهنده خدماتی مانند: تأیید هویت و سابقه فروشنده، نظارت ۲۴/۷ بر رفتار فروشنده، خسارت دادن به خریداران در صورت عدم رعایت سیاست های تجاری، قراردادن حساب‌های متخلف در لیست سیاه و بسته شدن آن ها، جلوگیری از ورود محصولات تقلبی و غیرقانونی به پلتفرم، بازرسی کیفیت محصولات قبل از ارسال و رمزگذاری اطلاعات مشتریان جهت محافظت در برابر هکرها است.

SHOP NOW

سایت  tmall.com

Tmall یک وبسایت تجارت الکترونیک است که متعلق به گروه علی بابا می باشد و در سال ۲۰۰۸ شروع به فعالیت کرد. این وبسایت پاسخگوی نیازهای مصرف کنندگانی است که به دنبال کالاهای با کیفیت و خرید آسان هستند. این وبسایت امکان خرید محصولات ملی و خارجی را به مصرف کنندگان در چین و سایر کشورها می دهد و همچنین محصولاتی را عرضه می کند که در بازارهای سنتی یافت نمی شوند. بسیاری از برندها و فروشندگان چینی و بین المللی در وبسایت چینی تی مال فروشگاه های مجازی خود را ایجاد کرده اند.

در سال ۲۰۲۲ وبسایت Tmall به عنوان بزرگترین پلتفرم تجارت الکترونیک و موبایل برای برندها و فروشندگان در سراسر جهان از لحاظ GMV شناخته شد. برای مصرف کنندگان چینی، Tmall یک بازار معتبر ارائه می دهد که در آن می توانند کالاهای اصل را تهیه کنند. علاوه بر این، این وبسایت ارتباطی بین مارک های خارجی و خریداران چینی را نیز برقرار می کند.

SHOP NOW
رشته زبان چینی (Chinese Language)

آفر بورسیه دانشگاه های شهر پکن (Beijing) رشته زبان چینی (Chinese Language) مقطع: بدون مدرک [...]

رشته زبان چینی (Chinese Language)

آفر بورسیه دانشگاه های شهر گوئیانگ (Guiyang) رشته زبان چینی (Chinese Language) مقطع: بدون مدرک [...]

دیدگاهتان را بنویسید