مدرسه علی بابا

آدرس : 

چین، ژجیانگ، هانگژو، منطقه یوهانگ، خیابان که‌چوانگ، کد پستی: ۳۱۰۰۳۰

ADDRESS:

China, Zhejiang, Hangzhou, Yuhang District, 科创路 邮政编码: 310030

اطلاعات دانشگاه

شهر: هانگژو، ژجیانگ

تأسیس شده در 2008

نوع: عمومی

تعداد کل دانشجویان: 1800 نفر

تعداد دانشجویان بین‌المللی: 170 نفر

تعداد اعضای هیئت علمی : 85 نفر

دانشگاه نرمال هانگژو در رتبه‌بندی بهترین دانشگاه‌های جهانی، رتبه 1090 را دارد.


درباره مدرسه کسب‌وکار علی‌بابا، دانشگاه نرمال هانگژو

تأسیس شده در سال ۲۰۰۸، مدرسه کسب‌وکار علی‌بابا (که در ادامه به آن “ABS” گفته می‌شود) به طور مشترک توسط دانشگاه نرمال هانگژو (محل تحصیل آقای جک ما) و گروه علی‌بابا ساخته شده است. جک ما اولین رئیس و مدیر این مدرسه بوده است. دین فعلی، پروفسور زنگ مینگ است و همچنین به عنوان رئیس کمیته علمی گروه علی‌بابا عمل می‌کند. ABS به نوآوری در کسب‌وکار و مدیریت در عصر اقتصاد دیجیتال اختصاص داده شده است، و ماموریت آن توسعه رهبران و کارآفرینان برجسته است. چشم‌انداز ما تعیین استانداردهای جدید برای مدارس کسب‌وکار در عصر اقتصاد دیجیتال است.

از طریق ادغام فرهنگ شرکتی عالی علی‌بابا، فرآیند کامل مشارکت شرکت، فرآیند کامل آموزش نوآوری و کارآفرینی، و ادغام نزدیک با توسعه صنعتی، ABS مجموعه‌ای از آموزش استعدادهای کسب‌وکار اینترنتی نوآور و کارآفرینی را با “مدل علی‌بابا” بنا نهاده است.

– تمرکز بر کسب‌وکار اینترنتی: مدرسه کسب‌وکار علی‌بابا به پرورش استعدادها در عصر اقتصاد دیجیتال اختصاص داده شده است و جهت‌گیری رشته‌ها بر روی تجارت الکترونیک مرتبط با اینترنت، بازاریابی شبکه‌ای، کسب‌وکار بین‌المللی، مدیریت لجستیک، تحلیل داده‌های بزرگ و کسب‌وکار هوشمند، و غیره تمرکز دارد.

– همکاری دانشگاه و شرکت: مدرسه کسب‌وکار علی‌بابا و گروه علی‌بابا به طور مشترک ساخت و مدیریت کل مدرسه را انجام می‌دهند و به حداکثر رساندن به اشتراک‌گذاری منابع بین مدرسه و شرکت را تحقق می‌بخشند، تا دانشجویان دانش اینترنتی برجسته‌ترین را کسب کنند.

– ترکیبی از نظریه و عمل: کاوش نظری به طور نزدیک با توسعه صنعتی ترکیب شده است و یادگیری دانشجویان با عمل همزمان است. مدرسه پلتفرم نوآوری و کارآفرینی پیشرفته‌ای را تنظیم می‌کند. بسیار معمول است که دانشجویان دانش خود را عملی کرده و کسب‌وکار اینترنتی خود را در مدرسه آغاز کنند.

برنامه کارشناسی برای دانشجویان بین‌المللی، کسب‌وکار بین‌المللی (تجارت الکترونیک مرزی) است. این برنامه دید بین‌المللی و تفکر اینترنتی دانشجویان را توسعه داده، تا دانشجویان به خوبی از نظریه کسب‌وکار بین‌المللی، توانایی‌های کاربرد دوزبانه انگلیسی-چینی، تمرین و کاربردهای تجارت الکترونیک، و توانایی نوآوری و کارآفرینی مسلط شوند، برای سازگاری با روند جهانی‌سازی اقتصادی و توسعه تجارت الکترونیک مرزی و نیازهای توسعه اقتصادی منطقه‌ای، و قادر به انجام کار نه تنها در مدیریت اقتصادی و تجاری خارجی در ادارات دولتی بلکه در تجارت بین‌المللی، سرمایه‌گذاری بین‌المللی یا کار مرتبط با تجارت الکترونیک مرزی در شرکت‌ها، و همچنین به عنوان استعدادهای بین‌المللی کاربردی با کیفیت بالا در زمینه اقتصاد دیجیتال فعالیت کنند.

دوره‌های اصلی شامل: اصول اقتصاد، مدیریت، نظریه و عمل تجارت بین‌الملل، اکوسیستم‌های اقتصاد دیجیتال، عملیات پلتفرم تجارت الکترونیک مرزی، کارآفرینی تجارت الکترونیک مرزی، طراحی وب، بازاریابی اینترنتی، بازاریابی بین‌المللی، لجستیک بین‌المللی، رفتار مصرف‌کننده، معرفی کسب‌وکار هوشمند، تصمیم‌گیری‌های کسب‌وکار هوشمند، تحقیق و پیش‌بینی بازار، مالی شرکت، مالی اینترنتی، مالی بین‌المللی.

مزایای مدرسه کسب‌وکار علی‌بابا، دانشگاه نرمال هانگژو

مدرسه کسب‌وکار علی‌بابا، که به دانشگاه نرمال هانگژو وابسته است، مزایای متعددی دارد که آن را به یک مرکز برجسته برای تحصیلات کسب‌وکار در عصر دیجیتال تبدیل کرده است:

  1. همکاری با گروه علی‌بابا: این مدرسه به طور مشترک توسط دانشگاه نرمال هانگژو و گروه علی‌بابا ساخته شده است، که این امر به دانشجویان دسترسی مستقیم به منابع و فرصت‌های یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تکنولوژی و تجارت الکترونیک در جهان را می‌دهد.
  2. تأکید بر نوآوری و کارآفرینی: ABS تمرکز خود را بر روی نوآوری و کارآفرینی در کسب‌وکار اینترنتی قرار داده و برنامه‌های درسی را با هدف توسعه مهارت‌های لازم برای موفقیت در اقتصاد دیجیتال طراحی کرده است.
  3. ترکیبی از نظریه و عمل: مدرسه کسب‌وکار علی‌بابا به شدت بر این باور است که تجربه عملی ضروری است و به همین دلیل، دانشجویان اغلب در پروژه‌های واقعی و کارآفرینی در حین تحصیل شرکت می‌کنند.
  4. دسترسی به شبکه گسترده‌ی علی‌بابا: دانشجویان فرصت دارند تا از شبکه جهانی علی‌بابا استفاده کنند، که می‌تواند درب‌های بسیاری را به روی آنها برای فرصت‌های شغلی و کارآفرینی باز کند.
  5. برنامه‌های بین‌المللی: با ارائه برنامه‌های کارشناسی ویژه دانشجویان بین‌المللی مانند کسب‌وکار بین‌المللی و تجارت الکترونیک مرزی، ABS به دانشجویان کمک می‌کند تا دید جهانی پیدا کنند و برای مشاغل در سراسر دنیا آماده شوند.
  6. محیط آموزشی پیشرفته: مدرسه از امکانات آموزشی پیشرفته و تکنولوژی‌های جدید بهره می‌برد تا تجربه‌ی آموزشی دانشجویان را بهینه سازد و آنها را برای مواجهه با چالش‌های مدرن آماده کند.

شرایط اسکان

1 17

مناظر دانشگاهی

مناظر1
مناظر2
1 3 5

یادگیری و فعالیت

فعالیت دانشگاهی 1
یادگیری2
2 3 4
مناظر دانشگاه یولیان4