دانشگاه علوم و فناوری اطلاعات نانجینگ

بنر نانجینگ

 

Nanjing University of Information Science & Technology

Address: Pukou District, Nanjing, China, 211544

——————————————————————————————————————————–

دانشگاه علوم و فناوری اطلاعات نانجینگ

آدرس: منطقه پوکو، نانجینگ، چین، ۲۱۱۵۴۴

اطلاعات دانشگاه

شهر : نانجینگ، جیانگسو

تاسیس شده در سال ۱۹۶۰

نوع: دولتی

تعداد کل دانشجویان : ۳۵۸۰۰

تعداد دانشجویان بین‌المللی : ۱۳۰۰

تعداد اعضای هیئت علمی : ۲۰۰۰

این دانشگاه در رتبه‌بندی QS WORLD Ranking در جایگاه ۱۵۱ تا ۲۰۰ دنیا قرار دارد.

درباره دانشگاه علوم و فناوری اطلاعات نانجینگ

—————————————————————————————————————

دانشگاه علوم و فناوری اطلاعات نانجینگ (NUIST) دارای یک سیستم آموزش عالی کامل با برنامه‌های کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری و همچنین مراکز تحقیقاتی پسا دکتری است. چهار رشته علوم زمین، مهندسی، علوم کامپیوتر و علوم محیط زیست و اکولوژی در رتبه‌بندی بین‌المللی ESI در بین ۱٪ برتر قرار گرفته‌اند. رشته علوم جوی در ارزیابی‌های ملی رشته‌ای که توسط وزارت آموزش چین به طور متوالی انجام شده، رتبه نخست را کسب کرده و در سراسر جهان شهرت برجسته‌ای دارد. در سال‌های اخیر، بر اساس موضوعات مزیت‌دار، NUIST یک سیستم رشته‌ای هماهنگ از علوم جوی، علوم دریایی، علوم اطلاعات، علوم محیط زیست، مدیریت و علوم پایه ایجاد کرده است.

رشته علوم جوی در NUIST در سال ۱۹۶۰ برای پاسخگویی به نیازهای هواشناسی چین جدید تأسیس شد. این رشته در سال ۱۹۷۸ دانشجویان کارشناسی ارشد را پذیرفت و در سال ۱۹۸۱ مجوز اعطای اولین دوره مدارک کارشناسی ارشد را دریافت کرد. در سال ۱۹۹۳ مجوز اعطای مدرک دکتری صادر شد. در سال ۱۹۹۹، مرکز تحقیقات پسا دکتری در رشته برتر علوم جوی تأسیس شد. در سال ۱۹۸۸، زیررشته هواشناسی و اقلیم‌شناسی زیر مجموعه علوم جوی نیز به عنوان یک رشته کلیدی توسط اداره هواشناسی چین تعیین شد. هواشناسی در سال ۲۰۰۱ به عنوان یک رشته کلیدی ملی تعیین شد. در سال ۲۰۰۶، این رشته ارزیابی رشته کلیدی ملی برنامه پنج ساله دهم را گذراند و در سال ۲۰۰۷ به عنوان رشته کلیدی ملی برنامه پنج ساله یازدهم شناخته شد. در سال ۲۰۱۲، رشته علوم جوی در دور سوم ارزیابی‌های دانشگاهی که توسط وزارت آموزش چین برگزار شد، رتبه نخست را کسب کرد. در سال ۲۰۱۷، رشته علوم جوی به عنوان رشته ساختار “درجه یک-درجه یک” شناخته شد و در دور چهارم ارزیابی‌های دانشگاهی که توسط وزارت آموزش انجام شد، درجه “A+” را کسب کرد.

در حال حاضر، NUIST دارای ۶ برنامه دکتری است که شامل علوم جوی، علوم و مهندسی محیط زیست، مهندسی اطلاعات و ارتباطات، مهندسی علوم و مدیریت، ریاضیات و تاریخ علم و فناوری می‌شود. علاوه بر این، ۲۲ برنامه کارشناسی ارشد و ۱۳ برنامه کارشناسی ارشد حرفه‌ای وجود دارد.

دانشگاه علوم و فناوری اطلاعات نانجینگ (NUIST) دارای چندین مزیت برجسته است که آن را به یک موسسه آموزشی برجسته در سطح جهانی تبدیل کرده است:

تا آوریل ۲۰۲۰، دانشگاه بیش از ۱۷۰۰ استاد تمام وقت دارد، شامل ۲ عضو از آکادمی علوم چین، ۱۴ عضو آکادمی‌های خارجی، ۱ استاد برجسته از طرح پشتیبانی استعداد وزارت آموزش، ۸ جوان برجسته ملی، ۴ استعداد برجسته از طرح ۱۰۰۰۰ نفر، ۱۱ دانشمند اصلی پروژه‌های کلیدی ملی تحقیق و توسعه، ۶ پروژه استعداد شش میلیونی، ۱۸ استعداد “چهار جوان” مانند جوانان برجسته، بیش از ۵۰ استعداد سطح ملی، بیش از ۴۸۰ پروژه استعداد و استاد معروف سطح استانی و وزارتی، و ۲۸ تیم تدریس و تحقیقاتی سطح استانی و وزارتی مانند اولین گروه استادان سبک هوانگ دانیان و تیم نوآوری و کارآفرینی جیانگسو. از میان اساتید تمام وقت، ۸۴.۹٪ دارای مدرک دکتری و ۶۵.۶۲٪ دارای بیش از یک سال تجربه تحقیقاتی در خارج از کشور هستند.

شرایط اسکان

2 2
شرایط اسکان2

یادگیری و فعالیت ها

فعالیت1
فعالیت2
فعالیت3
فعالیت4

مناظر دانشگاهی

منظره1
منظره2
منظره3
منظره5
منظره6
منظره7